|
|
|
| 10 Юли 10, 14:04
/ Автор: dnevnik.bg
|
Колкото повече криза, толкова повече бургери / Лайфстайл, масова култура |
Бързото хранене всъщност е един от секторите, който расте в кризата, включително и в България. От 2004 до 2009 г. продажбите на пазара на бърза храна стабилно се увеличават, като консумацията се стимулира и от все по-напрегнатия начин на живот. |
Преди една година българите оглавиха класацията на най-привързаните към хапването на крак с 68%, изпреварвайки САЩ.
Любовта към бургерите и баничките в последните години е съпътствана от бурното развитие на този пазар, като към тях се добавят дюнерите и пицата на парче. Веригите за бързо хранене като "Макдоналдс" (McDonald's) и KFC увеличиха мрежата си от обекти. Навлязоха и още играчи...
Но, въпреки оптимистичните сигнали, за периода 2010 - 2015 г. се очаква забавяне на растежа според анализ на агенцията за маркетингови проучвания "Евромонитор интернешънъл" за България, като данните не включват веригите за кафе...
Цялата статия: http://www.dnevnik.bg
|
|