ЛУ-КЛУБ: Учим с удоволствие и за развлечение

  [BG]   EN  
ЛУ-КЛУБ: Учим с удоволствие и за развлечение

Начало
Що е ЛУ
ЛУ-клуб мисия
За кого е ЛУ-клуб
Кои сме ние
Архив
Връзки
Изтеглете си


Новини ЛУ за развлечение ЕВРОВИЗИЯ 2011 Календар Контакт

Новини / ЛУ

Вземи в gLOG
10 Юли 10, 14:04 / Автор: dnevnik.bg
Колкото повече криза, толкова повече бургери / Лайфстайл, масова култура
Бързото хранене всъщност е един от секторите, който расте в кризата, включително и в България. От 2004 до 2009 г. продажбите на пазара на бърза храна стабилно се увеличават, като консумацията се стимулира и от все по-напрегнатия начин на живот.

Преди една година българите оглавиха класацията на най-привързаните към хапването на крак с 68%, изпреварвайки САЩ. 

Любовта към бургерите и баничките в последните години е съпътствана от бурното развитие на този пазар, като към тях се добавят дюнерите и пицата на парче. Веригите за бързо хранене като "Макдоналдс" (McDonald's) и KFC увеличиха мрежата си от обекти. Навлязоха и още играчи...

Но, въпреки оптимистичните сигнали, за периода 2010 - 2015 г. се очаква забавяне на растежа според анализ на агенцията за маркетингови проучвания "Евромонитор интернешънъл" за България, като данните не включват веригите за кафе... 

Цялата статия: http://www.dnevnik.bg


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

6.8723